Friday, November 30, 2007

hari ini hari jumaat..esok sabtu :-)

huhuhuu...kenyang giller aku now...makan nasi goreng special yg aku tapau dari QB...x sempat nak makan kat situ...banyak benda yg aku kena buat..sedar2 dah 1+++pm already..

aku ambik 2 hours time off arini...so 3pm sharp aku akan chow...pi rumah mertua..ambik anak2+bibik n kalo sempat akan singgah di rumah mak tih dulu...lepas tu trus straight ke Tanjung Bungah...xmo lewat2 sgt..takut terperangkap dlm jam sekaya..oh ya...maybe SIL aku n anak Cik si Yana akan ikut serta...lega la sikit kalo diaorang sudi ikut..boleh ler diaorang tolong tgkkan anak2 aku and temankan budak2 tu mandi n bermain...boleh ler kot aku rilex2 aje dlm bilik..n ada la jugak teman utk aku keluar dinner mlm ni...budak2 sure tidur awal mlm ni...

tadi kakak aku yg 1st called (kakak sulung aku..aku anak bongsu tau..aku no 14..bila aku jln2 dgn kak aku ni..selalu orang ingat aku anak dia)...bgtau dia pun nak ikut ke sabah Jan ni...anak seken dia si eiza nak sponsor..bagus la jugak kalo kak Lah nak ikut...at least kalo hubby x jadik pergi (rasanya mcm hubby xleh pergi..baru sgt keja..cuti sure x approve punya)..kak Lah boleh tolong uruskan mak aku...so aku leh concentrate dekat anak2...mula2 risau la jugak kan...camna aku nak jaga anak2+mak aku sekaligus...mak aku definately akan ambik wheelchair punya...x larat orang tua tu nak jln jauh2...apa2 pun..mlm ni kak Lah akan confirm balik..if semuanya okay....esok once aku balik kg...aku akan book kan ticket utk kakak aku tu....

ok lah...dah 2.16pm..nak kena tgk2 sikit keja aku...b4 aku cabut...xmo nanti time dok rilex2..boss tepon carik plak..huhuhuu..tensen oooo...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers