Sunday, November 11, 2007

aktiviti aku arini

-xjadik bawa anak2 naik bas..hubby berasa kurang 'enak' dgn niat aku tu...risau keselamatan anak2 dia...but hubby janji bila dia balik nanti...dia akan bawa anak2 naik bas as kakak dah lama teringin nak naik bas...
-kawan hubby di KL ajarkan aku cara utk guna Xpax utk call hubby di US...yihaaaaa...memang murah siutttt..thank u norsan...heheheee.
-aku gi kulim ptg tadi...sorang2...mula2 gi jumpa rozie..tapi x lama as dia tgh nak buat facial...aku malas sikit facial2 ni...last2 aku gi cuci & steam rambut...best juga tempat yg aku pi tu..kakak tu rajin berceloteh...dia bercerita dulu dia keja di bank..but resign sbb nak jaga anak2...now anak yg bongsu dah form 5...kakak ni awet muda siut...muka n body pun cunnnn...x sangka anak 1st dah umur 21 tahun...from this kakak la aku tau rupa2nya ada kanser lidah...emmm...pelik gak kan...as dia tgh mencuci rambut aku..dia received called from one of her saudara..bgtau yg auntie dia masuk hospital n disahkan mengidap kanser lidah...huhuuuu...
-sblm balik kg, aku sempat round pasar mlm kulim 1 round..
-around 7.40pm baru aku selamat sampai di kg...mula2 tu seriau gak ler nak drive time2 maghrib kat jln kulim-serdang tu..scary sikit...nasib baik ada banyak keta...legaaaa

okaylah..hanya ini catatan aku utk hari ni..penyakit M dah mula melanda...tata

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers