Thursday, August 16, 2007

baju+vc

semalam lepas habis keja trus cargas ke Jusco..ambik voucher di customer service counter..lepas tu round2 kejab di children dept (as usual la kan)..ambik 2 helai baju disney winnie the pooh utk kakak n adik..murah banget..just RM5++ selai..so aku guna voucher RM10 aku tu n just top up x sampai RM2 cash..huhuhuuu..berbaloi..



jumpa iman dlm jusco..round2 dgn dia...ada la jugak teman..sempat la masuk butik elle..tertarik la plak dekat jeans+blouse dlm elle..tapi dok fikirkan cash dlm tangan yg dah kureng...n banyak benda lain lagi nak kena ambik kira...aku duduk diam2 aje ler....gi coffee bean..ingat nak lepak2 dgn iman..sekali tutup...adoiii la

around 8pm cargas ambik hubby..bercerita dekat hubby psl jeans+blouse yg aku berkenan tu..then dia tny why x guna card dulu?..emmmm...dia ni betoi2 ke or just perlikan aku ni?..sukar nak tafsirkan...

atas bridge hubby tny aku nak gi mana..aku jawab aku pun xtau nak gi mana..but then aku btgtau dia..rumah dah penuh habuk...dah le night before aku asyik bersin, hidung berhingus n rasa mcm nak demam aje...aku ada masalah sinus so memang allergy giller le dgn habuk2 ni...hubby gelar aku as 'dust detector'..setiap kali balik rumah sewa, dah lewat mlm...angkara dok jadik penunggu setia hubby...dah le 1 minggu just 3 kali aje kitaorang balik ke rumah sewa tu..tingkap tak terbuka...udara x bebas bergerak dlm rumah tu...balik rumah mlm2...huuuuu..memang teruk..aku lak malas nak bawa bibik dtg kemaskan rumah masa weekend...kacau aje aktiviti aku n anak2...nak le juga spend time dgn anak2 without orang luar...so aku just kemas ala kadar aje rumah tu..setakat yg aku mampu (alasan orang baloq liat le ni...hehehee)

so hubby suggest ke carre4..dah lama tak ke sana...carik vacuum cleaner...aku kata dari carre4 better g sunway carnival mall (SCM)..so cargas ke SCM..not bad jugak SCM ni...masuk SenQ..then masuk Parkson...last2 angkut vacuum cleaner dari parkson..ambik yg biasa2 aje..cukup le utk aku yg penyegan ni..balik rumah trus aktiviti meng'vacuum'...habis tirai2, bunga2,sofa n segala ceruk aku vacuum...huuuuuuuuu..legaaaaaa...senang nak bernafas..lepas habis aktiviti meng'vacuum'..duduk layan dvd..sambil layan dvd hubby tanya aku..why kita tak beli vacuum dari dulu yer?...emmmmmm...aku pun xtau..pasal apa yer????

4 comments:

Anonymous said...

bestnyer meronda kat 2 shopping mall..

wan said...

laa yati hang baru beli vacuum ke? laa aku pun sebenornya...

tadak vacuum jgk hahaaha kena beli ni... nanti hang kata pi ruma wan tebesin2 aku adoiiii

yati abdul said...

jgn risau wan..rumah ko okay...pintu n tingkap sentiasa terbuka...so pengedaran udara cunnn..bukan mcm keadaan dlm rumah sewa aku ittew...

anyway..ni aku nak cucuk ni..beli la vacuum...sungguh mudah hidup bila ada vacuum ni..dulu aku x beli maybe sbb aku xyah buat keja rumah..bibik ada...hahahaaa

kaezrin said...

aku pun masuk2 rumah abru pi beli vacuum..sbb laki kaui tuh hobbi menvacuum so sonang citer

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers