Friday, August 10, 2007

sabah n cameron

kakak aku di sabah baru call tadi..dia dah confirm ticket utk mak aku,mertua abang aku n also anak saudara aku di sg petani utk ke sabah 25th ni...huhuuu..2 minggu mak aku nak pi sabah ni..aku rasa mcm dlm masa 2 minggu tu..aku nak bawa balik bibik n anak2 ke penang...

best le mak aku..bulan ni pi sabah....pastu Jan 08 pun pi sabah lagi dgn aku..huhuu..rezeki orang banyak anak..

kakak aku di sabah juga tolong reserve 1 unit LH apartment di cameron pada 17th Aug ni..dia letakkan aku as a guest dia..but just for 1 day sbb on 18th Aug tu dah full..xpa la..at least 17th ni ada 2 apartment utk aku n family guna...on 8th Aug tu pandai2 la..lagipun abang lid aku maybe pi utk 1 day aje..dia banyak keja..n abang jan aku di taiping pun kononnya nak join utk 1 day aje..balik on 18th sbb jiran dia buat kenduri on 19th tu..nak kena le tolong apa yg patut bila jiran buat kenduri ni..so on 18th Aug tu yg confirm nak tidur just kakak ani aku dari kajang, aku, mak aku n kakak ina...so muat le 3 bilik ni...lelaki tidur luar di ruang tamu...hehehee
tak sabar aku nak pi cameron..hopefully this time boleh rilex2 ler..

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers