Tuesday, August 21, 2007

cerita x best

waaaaaaa...sabtu ni hubby kena keja n hari ahad lak dia ada training..the whole day..tensen aku..tensen...

n utk mengeruhkan lagi keadaan, hubby x dpt sambung cuti hari raya ni..raya ke 4 dah kena keja...waaaaaaaaa...berkubur harapan nak gi mini family gathering di cameron..x larat aku nak drive naik cameron sorang2..aku call kak ina pagi tadi...bgtau dia besar kemungkinan aku xleh join unless tukar venue ke penang...so now kak ina bg tugasan utk aku carik tempat di penang yg affordable utk semua orang......bukan senang tu..dah la time peak period...waaaaaaaaa

tak best..tak best..tak best...

6 comments:

ummizz said...

ler.. siyan ko, bawa bersabar yati... mesti ada solution dia tu

iamja77 said...

aku nampak mcm laki ko nak naik pangkat jer.. banyak keje dia ekk.. siap ada kelas bahasa jepun semua. sabo yati.. dia nak meningkat diri tuh. Suka sangat ekk family ko ngan cameron. Moga ko dapat solution utk buat family gathering kat penang.

Anonymous said...

kesian hang..
mana tau last minute dia leh dpt cuti..

wan said...

bestnya family gedering nihh.. setiap tahun ke buat?

tempah dari sekarang ok kot yati sure ada tempat lagi.. wat kat jerjak kaa.. ke mahai?

Anonymous said...

has: aku tgh cuba bersabar la ni..dok psycho diri yg semua ini utk kebaikan aku n family gak

ja: ntah le..tapi kalo dpt naik pangkat..cuns la jugak kan..hehee..

rozie: last minute xleh kira ..semua kena fixed b4 start posa..unless aku nak gamble aje..but kesian lak dekat laki aku tu

wan: aaa..every year time raya ke 3..sbb time tu semua orang akan berkumpul...mahai la jerjak tu..aku dah cuba..now tinggai 2 tempat aje..either tanjung bungah beach hotel or safira country resort..but last year dah pi tanjung bungah tu

Anonymous said...

yati....nak penang budget apa? YM aku...

-nunu-

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers