Monday, August 13, 2007

update pagi isnin

Friday 10th Aug
-hubby called..boleh balik awai n yg penting, NO FUTSAL :-)
-bridge jammed (as usual on Friday..normal la tu)…proceed gi town
-makan butter nan+tandoori chicken di Kapitan..yummmy
-singgah di masjid Kelawei Road..
-called Rizal (kawan bola hubby masa dulu kala)..tny dia available or not..since dah nak ke feringghi (nak beli stock dvd)..rizal jemput ke rumah dia..so cargas ke rumah rizal…cantik rumah dia n x sangka rizal boleh berubah..pada pendapat aku n hubby, bini rizal telah berjaya ‘membentuk’ dia..rizal nampak bertambah matang n also lebih bertanggung jawab… tapi sayang bini n anak dia xde di rumah..depa balik kg....xpa lah..maybe next time boleh berjumpa....layan bersembang for nearly 1 hour..
- rizal ajak ke rumah rahim (kawan bola sorang lagi..) but hubby xmo…dia takut letih sbb the next day dia nak kena keja awai..7am till 7pm…n dvd pun x beli lagi…so hanya mampu kirim salam aje melalui rizal…insyaallah cuti merdeka ni boleh berjumpa since aku n famili akan sambut merdeka di leisure cove..
- gi feringghi night market..angkut 14 keping dvd…murahhhh..RM4 aje 1 keping…beli 10 free 1…aku angkut TOP GUN (citer lama..aku tau..but percaya tak yg aku xpernah tgk lagi citer ni..huhuhuuu..hubby aje dok asyik bercerita dekat aku..aku suka lagu yg group the Bangles ke apa tu..take my breath away??), Fantastic 4 (1 & 2), Pathfinders, Ghost Rider, Die Hard 4.0, Jungle books 2, Barbie Mermaidia, Story of 4 princesses, Ratatouille n etc (aku pun dah lupa apa yg aku beli..hehehee)
-on the way back, aku layan dvd dlm keta sambil hubby drive..layan Top Gun 1st since hubby dah tgk citer ni..so dia leh drive dgn hati yg senang tanpa perlu menjeling-jeling ke screen..bahaya woooi…
-nearly 1am baru sampai kg..

Saturday 11th Aug
-hubby keja from 7am till 7pm..so aku just habiskan masa dgn tgk dvd..berjaya habiskan 3 dvd..puas hati…
-kakak ina aku dari taiping dtg rumah mak aku..bersembang2 sambil arrange plan utk this coming Friday..at the end..book another apartment thru Chua Gin Hotel for 18th Aug night..ambik Heritage apartment (adik beradik greenhill apartment gak)…this one kakak ina aku yg bayar..aku mana ada pitih lebih dah..hehehe

Sunday 12th Aug
-pagi layan dvd lagi..huhuhuu
-ptg baru cargas keluar jln2.. kesian dekat anak2....gi Kelang Lama..teringin nak makan sup kaki ayam..kedai tutup la plak…
-nampak kedai jual beskal di Kelang Lama..trus singgah..kengkononnya nak survey2 aje dulu…last2 angkut beskal baru utk kakak n also tricycle utk adik..seronok kakak n adik as masing2 dpt habuan..
-singgah di pasar mlm Kelang Lama..angkut gado2 (sedap giller..segala mak nenek ada dlm ni..kangkung, jantung pisang,cempedak muda..huhuhu), pasembur, mee+bihun goreng and also kuih peneram..

Itu aje citer aku…

6 comments:

Anonymous said...

awat mai kulim tak calling2 aku pun?..

Anonymous said...

aku terlupa bawa hp aku la...aku bukan jenis hapal nombor2 tepon ni...tu aku x ctc ko..memang ada niat gak nak ctc..sekali check handbag..hp yilex..

Anonymous said...

next time dont forget yer..
so near yet so far..
hehehehe

Anonymous said...

tu ler rozie..tak pernah berkesempatan berjumpa hang....apa saje plan yg di buat..x menjadik...takdir sentiasa x menyebelahi kita...rasanya nak kena berjumpa di KL gak kot..mcm dulu2...hehehee

Anonymous said...

yati....cepat la dtg KL...ahahahhah....aku menunggu mu...ting tong...

-nunu-

Anonymous said...

nunu...
insyaallah november ni aku sampai sana..tungguuuuuuuuuu...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers