Thursday, August 23, 2007

sedih or happy?

aku xtau....xtau nak happy ke..or nak sedih..baru aje lepas bercakap dgn anak saudara aku yg aku kira paling aku sayang la..dia ni geng aku dari dulu lagi..walaupun dia tua 4 tahun dari aku...tapi kami selalu berkongsi rahsia..sekepala katakan..

dia akan bekerja di Abu Dhabi..huuuuu..jauh tu..sedih lak bila aku fikirkan..aritu dia pi sana nearly 1 month rasanya...gi interview n jalan2 sekali...selama sebulan dia xde..aku rasa kosong aje.....aku just dok tny khabar melalui kakak dia aje...n kadang2 rasa risau pun ada..ye ler...kang jadik apa2 dekat dia di sana..susah ke senang ke dia di sana..bukannya ada adik beradik saudara mara kami di sana...yg ada just kawan dia..itu aje..

now dia baru aje balik msia..bawa khabar berita yg dia dapat keja di Abu Dhabi.....that co if possible nak dia start keja as soon as possible..but since dia banyak benda kena settle di sini, dia hanya akan start keja on 15th Sept ni..bulan puasa lak tu...dia plan nak duduk sana for 10 freaking years.....good for her la kan.....just for me...aku sedih laaaa....waaaaaaaaaaa...

tadi dia bgtau aku....kami still boleh chatting bersama seperti biasa..dia tetap akan login yahoo dari sana..even time dia keja..but then..x sama la kan? kat sini..if ada masalah apa2..kami leh berjumpa selalu...bila aku boring2..boleh gi melepak di rumah famili dia..

so now nampak gayanya..dia dah xde....yg tinggai just kakak dia..tempat utk aku mengadu nasib..but still x sama rasanya...ntah la....air mata dah menitik now...

anyway..to my dearest niece..all the best to you dear...jauh sungguh ko bawa diri kali ni..

p/s=tolong carik lubang sama utk aku n paksu hang..hehehe...mana tau tiba2 rasa nak berubah angin lak..

4 comments:

Anonymous said...

alamak yati...tetiba aku pun rasa sedih baca entry nie...isk isk isk...but look at the bright side...it's good for her future...and who knows one day kita bleh la pi melawat dia kat sana btul dak...

to eiza..all the best...:):):)

-nunu-

Anonymous said...

tu la nu..memang good for her future la...dia pun mcm excited aje masa cakap thru phone dgn aku tadi..

tapi waaaaaaa...

rina said...

cari lubang utk saya jugak bleh... hehehe

mamadnd said...

angan2 aku tu nk suh tok laki kije kt abu dhabi..aku plak nk dok umah je...heheheeh..

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers