Monday, August 06, 2007

kembali bekerja

huhuuu..malasnya dtg keja arini..letak aje buntot atas kerusi, tepon trus berbunyi..boss bertuah telefon..tanya khabar n of course, tny hal2 keja..itu ini situ sini..mcm2 sungguh 'permintaan' dia arini...hehehee..padan muka...rasakan bila ko buat aku marah..aku bukannya xleh tolong buat keja sikit2 masa mc di rumah..tapi disebabkan ko, aku sajer tak sentuh notebook aku kat rumah...buka aje outlook, emails beratus-ratus lemon...huhuuuhuu..malasss..malassss.....

xde apa2 nka aku citerkan..except last saturday aku n hubby bawa anak2 n also anak 'penakan' gi tgk wayang di QB.....3 dewasa n 4 kanak2...tgk transformers...seken time for me & hubby..tapi x kisah...layan aje...trisya mula2 okay..but around 40mins b4 wayang tamat, mula hilang concentration..mula ler mengacau n bermain2 atas kerusi..luckilly aku bawa sekali si shakir..teman seperjuangan dia di kg..at least dia ada teman utk bermain2..n nasib baik diaorang x bising sgt waktu bermain tu..hehehehee

syafia diff. sikit...aku realised anak yg kecik ni memang ada high concentration utk sesuatu benda..n very determined punya..dia layan aje citer transformers tu..ada satu2 masa tu, aku tgk dia angkat tangan tutup mata bila time adegan yg agak menakutkan sikit (for her lah kan)..n tak cukup tgn, sekali dgn kotak popcorn dia angkut tutup muka...hahahaa....ada la jugak masa dia berdiri atas kerusi (luckilly kami tgk time noon, so masa tu memang ramai bebudak yg layan tgk wayang...xde le risau sgt kalo kanak2 ribena aku kacau orang lain)...n ada masa dia duduk atas riba aku n ada masa dia lari ke riba hubby...but still, dia leh kekalkan konsentrasi dia dekat screen wayang...aku xtahu le dia faham ke tidak apa yg dia tgk tu...but then...i am soooo dammm impresssed with her...tak sangka la plak..last time bwa dia tgk wayang..dia tidur masa pertengahan cerita..

oh yaa..now my PIL ada di rumah mak aku...semalam hubby bawa diaorang balik kg (laki aku keja on sunday..as usual la kan..weekend mesti keja..it is either Sat on Sun..tensen aku)..not sure berapa lama diaorang akan berada di rumah mak aku..at least diaorang boleh layan anak2 aku gak masa berada di kg...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers