Wednesday, August 15, 2007

brek beskal

Semalam aku balik keja lewat..around 8.30pm baru bertolak keluar dari opis..tiba2 aje banyak keja n project..xpa la..at least aku xpayah melangut di QB lagi…

anyway, masa dlm keta, hubby bercerita yg dia ada called kg ptg tu..mula2 bercakap dgn mak aku..hubby bgtau dia takut kakak bawa basikal sampai ke jalan raya..dah le basikal tu besar sikit dari saiz kakak n kakak x pandai guna brake basikal lagi....dia takut kakak terlajak ke jalan raya aje....mak aku bgtau yg dia akan make sure every time kakak main basikal di luar, bibik akan ikut keluar sekali....n adik pun tgh giller naik beskal baru dia di luar rumah..….lepas bercakap dgn mak aku, hubby bercakap dgn kakak pulak..

Conversation depa 2 beranak lebih kurang camni:

hubby: kakak dah pandai brek beskal tak?
kakak: dah..…kakak bawa beskal laju-laju abah… pastu kakak brek...
hubby: kakak jgn bawa beskal laju-laju....takut jatuh….bahaya tu..
kakak: kalo kakak bawa pelan-pelan, kakak xleh guna brek la abah…

hehehee…sabar aje le kan…tergelak hubby bila dgr kakak jawab mcm tu..

p/s= to nunu....seronok le ko yer…dapat rezeki bergolek golek......dah le dapat wang besar cam GIANT…..then dpt promotion lak tu…rezeki baby dlm perut ko tu …and…and...hmmmm....hmmmm....jgn lupa belanja aku yer bila aku gi KL nanti…banyak benda yg aku 'mengidam' ni..eventhough ko yg pregnant...muahhhhhaaaa…

2 comments:

Anonymous said...

Yati dearie...

TQ....Alhamdulillah...sejak kawin ni..ingatkan sesak...tapi rezeki satu per satu plak...rezeki anak...btul kata ko dulu2 kan..ehehe..but no worries..dtg la KL...kita mkn gulai kawah key...muaahss...doakan aku selalu yee...

-nunu-

yati abdul said...

hehehe nunu...semestinya aku nak gulai kawah...kita trus gi red box berkaraoke lepas tu boleh?.*wink**wink***

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers