Friday, August 10, 2007

perang dingin

perang dingin? yess...perang dingin...aku dah naik malas dah..malas jadik penunggu tak bergaji...buat perabih duit lagi ada...selfish ke apa? maybe kot..hampir semua orang cakap camtu dekat aku bila aku citer apa yg jadik...ntah la...just aku sedih...sbb terlampau sedih ler kot aku bertindak mcm ni...dah la..malas nak citer lebih2...

but 1 thing yg aku sure...now aku dah ada 1 benda yg aku nak buat....utk kebaikan diri aku sendiri jugak 'benda' ni...utk masa depan aku jugak.....at least 'benda' ni leh meng"divert"kan diri aku dari memikirkan benda2 lain yg akhirnya membuatkan aku sedih balik...better ler kan..just bagi aku 3 bulan aje..dlm 3 bulan ni akan nampak perubahannya...now aku tgh psycho diri aku sendiri..yakin boleh..bak kata orang...di mana ada kemahuan, di situ ada jalan...

insyaallah...

3 comments:

rina said...

adeiii virus tgh merebak.... cepat2 cari benteng...

Anonymous said...

tindakan apa?sedih pasai apa ni?
boss lagi ker?

yati abdul said...

hehehe rozie..biasa la ..jiwa kacau..kejab ok..kejab tidak..insyaallah after 3 months nanti aku update dlm blog ni whether aku berjaya or not dgn 'tindakan' aku tu...hehehe

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers