Wednesday, August 08, 2007

no 3

as usual, semalam aku blah awai..gi QB (again..yesss)..gi set appoinment dgn Slimming Santuary for my facial this coming thursday and also gi tgk wayang sorang2...aku tgk citer The Simpsons Movie...layan aje la since aku xtau nak buat apa dah....angkut caramel popcorn+mineral water+ 1901 hotdog utk aku layan sambil tgk wayang......dlm panggung tu aku rasa ada la dlm 10 orang aje kot...citer dia so n so aje..xde ler best sgt pun...but okay la utk mengisi masa lapang aku...nak blah balik dulu..hubby aku xde transport lak..bos dia cuti semalam..so terpaksa la aku tunggu...

around 9pm aku angkut hubby dari tempat keja dia..kami makan2 dulu (mcm mana la badan aku x naik..makan nasi pukui 9.30pm..huhuhuu) n after that terus balik rumah...letih la...

masa dlm keta, aku ada sembang2 dgn hubby psl project mega no 3..dok fikir2 ttg hajat nak menambah no 3..memang dah ada plan no 3 ni (no 4 pun ada gak..kalo ada rezeki dari Allah la..hehehehe)..tapi tu la...banyak benda lak kena fikirkan...

yg paling utama adalah childcare...mampu ke bibik aku yg ngok ngek tu handle baby nanti? sedangkan now dgn 2 orang budak pun aku x beberapa yakin...ni nak bagi no 3 lak...lagipun kami plan nak bawa diaorang balik ke penang tahun depan..once dpt kunci rumah baru..kalo trus duduk kg memang x risau ler..ramai ada..x dpt aku bayangkan semua benda yg dah aku alami time bibik kuslimah balik indon aritu....nearly 1 year kami sekeluarga 'sengsara'...mcm2 dugaan sungguh....kedua..okay ke dgn financial situation kami nanti...dah le nanti nak kena start bayar full rumah baru once dpt kunci..dgn semua expenses lagi..mampu ke?..or better tunggu masuk rumah baru dulu...once dah comfortable semua..baru proceed with project mega no 3...?

huhuhuu...pening..pening...now rasanya berserah pada Allah aje la..tgklah dulu camna..

2 comments:

Anonymous said...

hang start dulu..
then lepas tu baru aku leh ikut..
heheheheheh

Anonymous said...

hehehe..insyaallah...bila aku xtau lagi...hehehee..tahun depan kot..

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers