Monday, January 18, 2010

apa yg aku mau

dah pertengahan Jan kan...lagi berapa minggu aje dah nak masuk Feb..so ini ler wishlist aku(faham-faham aje ler yer..hehehehehe)
semuanya dah disusun ikut keutamaan yer..


pressure cooker..yeap..ini yg pertama sekali dlm list aku..senangkan keja memasak setiap hari..


handheld vacuum..huhuhuuu...memudahkan keja mengemas setiap hari..lagipun vacuum yg ada sekarang hampir ranap dikejakan oleh hubby...huhuhuuu..


electric oven..memudahkan keja mem'baking'..xmo yg besar2..yg kecik cukup le since oven yg besar dah ada di rumah..that why yg ni aku letak kat no 3 yer..


hehehehe..yg ni xyah citer lebih2 ler...

4 comments:

farah said...

..moga ke-4-4 jd milik ko !
muahahha...
awat plak BB dok bawah skali..?
sbb E71 elok lagi?

yati abdul said...

Aminnnn...

yeap BB dok bawah sekali sbb E71 aku still elok...rasa mcm sayang la plak.....

rina said...

aku kenan yg vakum tu... wireless ke

yati abdul said...

yeap..wireless..just perlu charge guna electric aja masa kita xguna...senang n mudah...huhuhuuu

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers