Thursday, January 21, 2010

nak naik van..

pagi tadi waktu hantar adik ke tadika, ada le van dtg menghantar budak2 tadika lain...adik tarik tangan aku perlahan-lahan smbil berbisik "ibu..adik nak naik van"....adehhh..aku bgtau xleh sbb bukannya ada orang di rumah (since time adik pegi n balik sekolah aku akan jadik penunggu di sekolah kakak)...adik memberontak dlm diam....xmo masuk kelas....last2 sekali aku kata nnt aku bincang dgn pakcik van..adik jawab "ibu promise tau..promise"...huhuhuuu..camna ni? seriously aku xtau nak buat camna....adik ni bukan jenis pelupa..if ada apa2,sampai bila2 dia akan ingat..dia akan ungkit..jenuh la nnt..

camna yer?..hmmmm..maybe aku kena berpakat dgn pakcik van..kata van dah penuh???

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers