Monday, January 25, 2010

hubby...

terasa kosong aje dirini bila hubby tinggaikan aku depan gate td..dia terpaksa menyerah diri di KPJ..semalam dpt ward leave..seronok la kejab diri ni..eventhough si hubby tidur awai (penangan ubat)..last 3 days kami anak beranak berkampung di bilik 432...2mlm tidur bersama hubby di hospital..tp biasa la aku ni, jadik serba xkena..lemau,rimas n akhirnya jadik mcm nak demam..nmpk gaya aku dah dijangkiti 'penyakit' mak nab aku...tak boleh duduk diam..bila xberpeluh sikit or tak de benda nak buat, mula la rasa mcm nak demam...disbbkan kesian dekat aku,hubby minta ward leave dr doctor semalam...alhamdulillah dpt..so tgh hari semalam kitaorang keluar...b4 balik rumah, singgah Jusco kejab..angkut bantal yg agak mahal (for me la kan..nasib baik ada sale) for hubby...dah leher sakit, so kena carik bantal yg special sikit...utk support leher dia (slipped disc di tulang leher,kecederaan lama..time belajar di U dulu hubby pernah accident..now baru sakit tu 'tunjuk belang'nya)...

pagi td, aku ikut hubby gi hantar anak2 ke sekolah...sempat ler aku angkut 2 jenis ikan harini...b4 tuju ke KPJ,hubby hantar aku balik ke rumah....now aku dah habis basuh baju satu mesin n also lipat baju satu bakul...sementara tggu anak2 balik, aku plan nak buat laksa..for lunch aku just goreng ikan aje since sup semalam ada lg (dinner semalam aku masak, rindu wei nak masuk dapur..dah 'cemuih' makan makanan luar..especially food kapitan..huhuhu)..laksa tu aku nak bawa gi makan bersama hubby di spital...plan aku for today, after anak2 balik sekolah, aku akanmake sure diaorang mandi,makan n then suruh diorang buat homework..after homework siap baru aku nak bawa anak2 gi melawat hubby...maybe stay di sana smpai malam n then baru balik semula ke rumah...time budak2 sekolah ni susah la sikit nak tido dgn hubby di hospital...lgpun aku rasa hubby pun perlukan masa utk berehat tanpa gangguan aku n anak2..

to dearest hubby, gunakan masa ini utk berehat (i tau kilang dok asyik tepon u but if possible, jgn pressure diri sgt dgn keja tu..remember apa yg doc kata yer)..kurangkan la aktiviti menghisap rokok tu....moga u cepat sembuh....trisya,emma n i love u so muchhhhhhhhhh...

n pls remember yer apa yg i kata semalam yer...hehehehee

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers