Friday, January 15, 2010

mari kita ke cameron highlands

yeap..jln lagi...last minute punya decision smlm..mula2 igt x jadik tp lepas fikir2kan balik dgn sedalam-dalamnya, aku ikut aja..insyaallah anak2 akan ok n aku pun akan ok..but semestinya aku akan angkut semua jenis ubat yg ada dlm fridge tu..

accomodation aku baru book awai subuh td...3 bilik for 3 famili...this time kitaorang duduk di century pines resort (dah lama aku tingin nak duduk situ tau..selalunya xboleh sbb dah ada apartment LH)..thanks to geng rockstar kulim sbb sudi ikutkan 'keinginan' aku :-)

ok lah...nak kena keluar ambik anak2 dah ni..lepas ambik anak2,kitaorang akan terus balik kg...since esok awai subuh dah nak keluar berjalan, so harini aku nak balik kg...nak tgk muka mak nab kesayangan aku tu...rindu sbb dh 2 minggu tak tengok muka dia n also tak kena berleter dgn dia :-)..maybe petang or mlm ni baru balik semula ke juru..if hubby sudi balik keja ikut jalan jauh (thru serdang) then aku akan balik malam..konvoi dgn hubby...but if hubby banyak probs di opis, then by 6pm aku nak kena cargas keluar dari kg...tgk le camna...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers