Monday, January 11, 2010

macam mana?



new phone @ BB? but then soalan yg paling utama..do u need it? your E71 still good laa....but then,if u have one of these, you will be 24hours connected with ur hubby and your rockstar@kulim geng.... not forgetting your access to your email,ym and also fb.....xpayah login dah..sentiasa connected...yum..yumm..yummmmy

last night waktu discussing about this matter with hubby...i tell him that it is good for me to have one but i lagi prefer pressure cooker.....boleh ke gitu?....boleh ke aku samakan BB with pressure cooker?..tercengang hubby kejab waktu tu...hahahahaa..

hmmm...ntah laaaa..

n satu lg...rockstar@ kulim punya geng ajak ke cameron this coming weekend...sbb kedah cuti this sunday (besday sultan katanya)...gi ramai2...sure happening n pening(in good way la) lagi nnt jadiknya...best..best..n bestttttt...cameron tuuuuuuu..tempat kegemaran aku n hubby....lgpun rasanya mcm dah lama aku xpegi cameron ( ye ke?..hehehee)

tapikan..so far dah ada 3 masalah...

satu, kami baru aje balik dari bercuti so nak gi bercuti lg dgn hny gap 1 week rasa mcm letih aje nnt....kakak pagi ni dah berkahak n also berhingus..suara pun nak mcm katak..boleh ke anak2 aku bertahan ni?

kedua,per initial plan, aku n famili akan balik kg weekend ni..nak tido di kg..nak spend time dgn mak nab aku..if aku miss this round, then aku kena tggu another 2 weeks...lama tuuuu...

ketiga, hubby keja la weekend ni...dia kata dia nak try slow talk dgn big boss utk tukar from day shift to normal shift for this week...if dia berjaya tukar ke normal shift, then weekend ni dia boleh le cuti2...

hmmmmm.....mcm mana ni yati? still nak pegi ke?

waaaaaa...ntah laaa..xtau nak buat keputusan....mmmmmm...mmmmmmm...tak pa la yati oooi...fikir2kan la dulu..sementara tu,jom masuk dapur...kita masak nasi daging harini..nasi daging+dalca sayur+air asam...lalalalalalalalaaaaa..

2 comments:

Niza said...

Ha ha. aku pun amik pamphlet ni semalam kat Giant. Findings aku, DIGI plan is much much cheaper than other telco. Ni aku bagi summary:

Phone: RM 1199
BIS (Blackberry Internet Services) - unlimited wooo - RM58/month

so, total bulan2 bayar cuma RM58+call charges (you pay what u use). worth kan?

JOM?

yati abdul said...

DIGI ka? aku takut xde line DIGI kat kampung aku...kan kampung aku tu kampung koboi..tempat jin bertandang..even MAXIS pun just ada 1-2 bar aje...huhuhu
tapi rate dia murah siuttt...unlimited for just rm58...waaaaaa

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers