Tuesday, January 26, 2010

leher ooo leher..


ini MRI leher hubby..amatlah menggerikan..nmpk gaya lepas ni hubby xleh buat keja berat2..no futsal,football n golf for him,for the time being(or maybe forever?)..n xleh angkat benda berat2 (termasuk la anak dara 2 orang tu)...hmmmm..xpa la..dugaan dari Allah...terima aja semua seadanya..insyaAllah ada la hikmahnya tu..betoi kan?

n satu lg, project mengecat rumah nmpk gaya terpaksa di 'hold' dahulu...sbb tukang cat sakit leher..amat la berbahaya utk mengecat dlm waktu terdekat..ini juga merupakan satu masalah sbb barang utk 2 bilik di atas akan tiba dlm 1-2 weeks..aku dok rasa nnt aku le yg akan menjadik tukang cat(kalo bos bg la sbb aku bukannya pandai mengecat pun)..aku kalo boleh xmo cat bilik tu lepas barang2 sampai.....nak upah orang rasa mcm rugi duit la plak..banyak benda aku leh buat dgn duit upah tu..maybe handbag satu?..hahahahaa

3 comments:

Anonymous said...

huhu ngeriii... ku paham cemana rasa sakit tu, walopon aku slip disc di pinggang. kalo rasa dh ringan sket sakit pon jgn la cuba2 nk angkat sbb silap sikit je buleh skt blk. ko pon take care yati..

g

yati abdul said...

wah..ko pun ada slip disc? b4 or after pregnant g?
now mmg laki aku xangkat berat langsung..so aku terpaksa la meng'rajin'kan n menguatkan diri...hehehehe

Niza said...

beli barang budak2 kat mana T?

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers