Sunday, January 10, 2010

weeekend yg happening

huhhhh..mmg happening...hari bermula dgn agak mandom sbb orang lain still keja n aku n famili aje yg smpai di apartment dulu tp bila engine dah panas, huh tak terkejar aku n hubby..

meh kita tgk summaries yer..

friday
-smpai LC around 4pm..hubby n aku bantai tido meanwhile anak2 bermain
-after maghrib,bertolak ke restaurant Pen Mutiara di batu maung..di sini le meeting point kitaorang dgn kengkawan (semunya 4 famili yer..if campur famili aku..kiranya ada 9 dewasa n 8 kanak-kanak)....makan2 n gossip2..
-around 11pm baru cargas ke Gurney...avatar 3D at 12.20am..
-best giller tp slack dek emma 'merap' dgn aku...mengantuk maa..last2 dia tido atas aku...lenguh n kematu 'pungk*k' aku tau...
-habis wayang,semua cargas balik LC..tido

saturday
-10am+++ rasanya semuaorang cargas naik atap (roof top..hehehe)..layan pool..kitaorang panaskan kari kepala ikan yg kitaorang tapau di pen mutiara...makan bersama roti dan 'janjan' lain di tepi pool..
-hbis bermain air around 1pm+++...since aku dah checkout 1 apartment,so semua famili berkampung dlm satu apartment aja...tup tap tup tap,around 3pm baru semua bergerak ke gurney plza..
-lunch di food court gurney aja..pastu masuk 'kotak merah'..from 4.30pm till 8.30pm(tp 9pm baru keluar dari kotak)..mmg havoc ler..kira 2x ler kitaorang bertukar ganti ke surau (asar n mghrib)..
-habis melalak,balik LC..bersembang,bergelak,bermain n mcm2 lg ler aktiviti di LC...around midnight aku n famili dah menyerah kalah..masuk bilik dan tido..ntah what time famili2 yg lain berundur...yg aku tau 2 lg famili terpaksa balik kulim as anak2 diaorang bersekolah hari ni (kedah maaa.. sekolah from sunday till thursday..nasib badan laa)..

sunday
-6.20am aku dah bangun..layan internet..xtau lg mcm mana dgn breakfast..yg pasti lepas check out nnt,kitaorang 2 famili akan round island..cari laksa balik pulau n maybe mee udang teluk kumbar :-)

meh tgk gambar2 yg aku snap guna hp camera aku








2 comments:

nunu said...

JELESSSSSS....bila time kita????

yati abdul said...

mai le penang sayang ooooi...hehehee

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers