Monday, January 18, 2010

cerita ceriti.....utk harini...

cameron best..mmg happening giller...tambah2 plak pegi dgn geng yg sempoi..habis semua ceruk pelusuk cameron dijelajah..termasuk le ER di hospital cameron tu (tp aku xpi ler..cuma wakil dari kulim aje..huhh..mmg suspen habis)..

smpai rumah around 8pm++..one of the famili yg gi cameron sekali singgah dinner di rumah aku..bukan aku masak pun..dinner di sponsor another famili (yg x dpt join ke cameron)..lauk pauk dgn nasi sekali..hasil tapauan dari kapitan perda...aku just contribute air n also buah2an dari cameron aje :-)..so ke'happeningan' cameron bersambung di juru semalam...hehehehe..around 11pm++ baru semua clear..

harini bangun agak terlewat..hubby keluar hantar kakak dulu ke sekolah as adik lambat siap (kakak ada assembly harini,so xleh lewat)..pas hantar kakak,hubby dtg ambik aku n adik..b4 hantar adik,kitaorang breakfast diluar dulu...

now aku rasa seperti diawangan..kepala rasa semacam aje....telinga pekak n mata berair...oooooh...ohhhhh...nak tido xleh sbb ada temporary bibik di rumah (hubby dgn baik hatinya menelefon agent semasa di cameron....dia suruh hantar maid harini.
.thanks yer dear
)..lunch dah ready...aku just rebus kerang n goreng sayur yg diangkut dari cameron..pastu aku panaskan aje lauk2 semalam..senang citer kan?

opssss..hubby dah balik(dia gi ambik adik)..aku pesan suruh dia carik air kelapa utk aku..utk keluarkan panas di badan ni..

okes..wa chow dulu yer...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers