Wednesday, January 13, 2010

kureng sihat....

peluh menitik-nitik satu badan..huhhh..lega n ringan aja rasa badan ni lepas 'membibik' satu rumah...semalam 3 branak(termasuk aku) xsihat..badan anak2 'dedar' n hingus meleleh..huhh..dugaan..b4 tido suap ubat..nasib baik bila bangun pagi td diaorang nmpk ok sikit..boleh le ke sekolah..tp aku x happy lagi..sbb aku xnmpk diaorang berpeluh (so ptg ni hopefully hubby boleh balik awai dari keja..boleh bawa diaorang bermain di padang)...aku biasa la..bila badan panas sikit, sinus/resdung mula tunjuk taring....hidung,telinga n tekak mula buat hal...seriously aku x selesa semalam..that why harini aku bangun awai n membibik satu rumah...

since ramai xsihat dlm rumah ni,harini aku reneh sup ayam...for hubby,ada lagi semangkuk gulai ketam+nenas semalam (for his dinner le if dia xjalan makan sup n nasi aje)..utk petang ni plak either koew teow goreng or potato bread..tgk le mcm mana kudrat aku ptg nnt ..hopefully by end of today,semua orang akan kembali sihat..

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers